Fes-te voluntari de l'Aula Lliure

Esteu aquí

T'interessa la docència? Vas trobar a faltar algú que t'ajudés a assolir coneixements importants durant la Fase Inicial?

Sigues part de la solució i fes-te professor d'Aula Lliure! Per donar classe a 2 grups d'alumnes, se't recompensarà amb 2 ECTS(*) (GEI i MIRI), un 20% de bonificació al teu ordre de matrícula i un curs de formació amb tècniques que podràs posar en pràctica durant les classes.

Busquem voluntaris per a les assignatures de PRO1, IC, FM, i F al quadrimestre de tardor. Si estàs interessat en impartir PRO2, EC, M1 o M2, indica-ho a la teva sol·licitud.

Tens fins al 10 de juny per enviar la teva sol·licitut a que inclogui:

• nom
  • preferència d'assignatures
  • CV
  • expedient acadèmic
  • carta de motivació

(*) Per a optar al reconeixement, serà requisit indispensable haver impartit un mínim 8 classes de 2 hores, a 2 grups d'alumnes, per a un total de 16 classes.