everis Game Day 2018

Esteu aquí

T'agradaria participar en un torneig de realitat virtual? El proper dimecres 7 de novembre vine a la quarta edició del #everisgameday, una competició de videojocs amb ulleres de realitat virtual.

L'esdeveniment, que està destinat a estudiants de la UPC, tindrà lloc al Campus Nord de la universitat el proper dimecres 7 de novembre i consisteix en una competició de realitat virtual que durarà tres hores, des de les 12 a les 15 hores, en el qual cada estudiant es convertirà en protagonista i heroi d'un videojoc dissenyat en exclusiva per a aquesta edició per l'equip d'everis, i tot això en un entorn divertit, amb futbolí, menjar i bon ambient.

Els 10 finalistes amb millor puntuació participaran en una última ronda, de 14.30 a 15 hores, i els tres guanyadors rebran un dels premis everis.

Tens tota la informació al web d'everis.