Datathon FME 2021

Esteu aquí

Participa a la primera Datathon FME “The Barcelona challenge” els dies 13 i 14 de novembre.

El 13 i 14 de novembre, tindrà lloc la primera Datathon FME “The Barcelona challenge”, organitzada  conjuntament entre la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i l'Associació d'Estudiants de Dades (AED).

La Datathon és una competició amb reptes de casos empresarials del món real des de diferents àrees de machine learning, intel·ligència artificial i ciència de dades. Aquesta ocasió, els reptes estaran relacionats amb la ciutat de Barcelona.

Les inscripcions són gratuïtes i limitades a 100 participants. Durant el cap de setmana hi haurà diversos premis, inclòs un premi per a Rookies. A més, l'organització proporcionarà tots els àpats dels dos dies, així com obsequis per als participants.

Com a col·laboradors hi figuren l'empresa everis, NTT Data i l'Ajuntament de Barcelona.

Web Datathon