Cursos JEDI gener 2023

Esteu aquí

Arriba el final del quadrimestre i amb ell els cursos JEDI! Introducció a Machine Learning, Deep Learning, Seguretat informàtica i, HTML, CSS i JS seran els cursos disponibles per aquesta edició. No t'ho perdis!

Arriba el final del quadrimestre i amb ell els cursos JEDI! L’associació JEDI organitza diferents cursos de temes d'actualitat i molt demandats en l'actualitat tant per estudiants com per professionals fora de l’àmbit universitari.

D’aquesta manera, els cursos d’aquesta edició seran:

• Deep Learning: En aquest curs donaràs les teves primeres passes en el món del deep learning aprenent sobre reconeixement d'imatges, xarxes regeneratives o processament de llenguatge natural.

• Introducció a Machine learning: En aquest curs aprendràs diversos fonaments de l’intel·ligència artificial i el machine learning així com els diferents algorismes que hi trobem al món laboral.

• Seguretat informàtica: En aquest curs t’ensenyaran les principals fallades de la seguretat informàtica, tipus d’atacs i com evitar-los.

Tots els cursos seran presencials al campus Nord entre els dies 23 de gener i 3 de febrer! Podreu trobar tota la informació concreta de cada curs a la web de cursos.jediupc.com on podràs trobar el temari dels cursos, l'horari en el que es farà i els mètode d'avaluació i d'aprenentatge que s'utilitzaran. A més, si ets estudiant de la UPC tindràs un descompte alhora de registrar-te al curs!

Si t'interessa algun d'aquests temes i vols aprofundir els teus coneixements, iniciar-te en ells o simplement aprendre, és la teva oportunitat als cursos JEDI!