Cursos d'idiomes en línia de l'SLT

Esteu aquí

Inscripcions obertes per a estudiar un dels 25 idiomes que ofereix l'SLT.

Obertes fins al 9 de maig les inscripcions pel cursos d'idiomes en línia que ofereix el Servei de Llengües i Terminologia. El programa d'idiomes té una durada de sis mesos, del 18 de maig al 7 de novembre de 2021, i compta amb 25 llengües disponibles i diversos nivells. L'activitat també és vàlida per reconèixer ECTS segons el nombre d'hores que constin en el certificat obtingut.

L'SLT posa a disposició de l’estudiantat de grau, màster i doctorat de la UPC 200 llicències gratuïtes per fer un curs d’una tercera llengua. Degut a l'alt volum de persones interessades, les llicències gratuïtes s’han exhaurit molt ràpidament. La informació actualitzada la trobareu al web de l'SLT.

Els membres del PAS, PDI i UPC Alumni gaudeixen d'un preu especial per aquests cursos en línia i es poden inscriure fins el 12 de maig.