Convocatòria "Unite!4future" (Unite! students co-creation)

Esteu aquí

La convocatòria "Unite!4future" convida als participants a presentar els seus projectes i competir per un viatge a Lisboa.

La UPC participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite! juntament amb altres universitats europees.
En el marc d'aquest projecte arriba aquesta tardor la convocatòria anomenada "Unite!4future".

Reuneix un equip d'estudiants de les diverses universitats Unite!, prepareu un vídeo per adjuntar-ho a la vostra proposta de projecte, i competiu amb altres equips per guanyar un viatge a Lisboa! Si hi estàs interessat/da:

La convocatòria està adreçada a estudiants de qualsevol nivell d'estudis (grau, màster o doctorat) de la UPC i la presentació de propostes es durà a terme durant els mesos de setembre i octubre.

Els equips participants, formats per estudiants de les diverses universitats de Unite!, presentaran propostes de projectes que ajudin a millorar les universitats de Unite!. Aquestes propostes hauran de ser idees concretes, originals i implementables, que aportin valor afegit per a tota la comunitat Unite!. Els projectes no són acadèmics, però estan relacionats amb tots els altres aspectes de l’experiència i la vida quotidiana dels estudiants universitaris als campus.

Notícia Gabinet Relacions Internacionals