Convocatòria d'ajuts MOBINT-MIF 2022-2023

Esteu aquí

Fas o faràs una mobilitat internacional el 2022-2023? Presenta la teva sol·licitud pels ajuts MOBINT-MIF fins al 15 de setembre.

Oberts els ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic i a la mobilitat de l'estudiantat en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres de les universitats catalanes per al curs acadèmic 2022-2023.

L’import dels ajuts és de 200 euros al mes, fins a un màxim 6 mesos (màxim 1.200 euros per estada).
Els estudiants que facin una estada a la regió francesa d'Occitània i obtinguin l'ajut, rebran, a més, un import complementari de 600 euros (màxim 1.800 euros per estada).

Sol·licitud

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 15 de setembre de 2022 a les 14 h.

La sol·licitud junt amb la documentació corresponent s’ha de presentar en línia, a la seu electrònica.

Consulta les bases de la convocatòria al web de l’AGAUR.

Per qualsevol dubte, adreceu-vos a .

Convocatòria MOBINT-MIF 2022

Notícia UPC