Convocatòria "Beques Nacho Navarro" 2021/2022

Esteu aquí

Ets Fiber i t'interessa cursar el MIRI? Ara el Departament d'Arquitectura de Computadors ofereix dos beques en memòria del professor Nacho Navarro.

En memòria del professor Nacho Navarro, el Departament d'Arquitectura de Computadors (DAC) atorgarà 2 beques per a titulats i titulades de la FIB que s'inscriguin en el màster MIRI a l'especialitat Computer Networks and Distributed Systems o High Performance Computing.

Per sol·licitar la beca cal presentar omplert el formulari de petició de beca i pujar-lo com a "extra documentation" al formulari online. També cal adjuntar l'expedient acadèmic, còpia del DNI/NIE, CV i una carta de presentació abans del 17 de setembre.

Els destinataris de les beques són els estudiants i les estudiants de la FIB-UPC ja graduats que vulguin fer el màster MIRI dins de les dues especialitats del DAC:

• Computer Networks and Distributed Systems
  • High Performance Computing

L'import de les beques és del 50% del cost de la matrícula de l’estudiant durant el primer any del màster (engloba primer i segon quadrimestre).

Pàgina de màsters per inscriure't