Congrés Dona, Ciència i Tecnologia

Esteu aquí

Aquest congrés persegueix proporcionar un escenari on es podrà compartir i debatre els aspectes relacionats amb les particularitats vitals, professionals i laborals de les dones de ciència i tecnologia.

Aquest congrés, organitzat conjuntament pel Servei d'Universitats de l'Ajuntament de Terrassa, l'EUIT (Escola Universitària d'Infermeria de Terrassa) i l'ESEIAAT (Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa) persegueix proporcionar un escenari on podrem compartir i debatre i aspectes relacionats amb les particularitats vitals, professionals i laborals de les dones de ciència i tecnologia, la seva (in)visibilitat en determinats estaments, com es veuen des del mitjans de comunicació, etc.

La inscripció és gratuïta però és important que feu el registre, ja que l'aforament dels espais serà limitat. Trobareu models de "abstract" que podreu completar com a comunicació llarga (article), com a comunicació breu (one-page-paper) o com a pòster. I també podeu participar com públic i expressar la vostra opinió en els debats.

Totes les veus seran ben rebudes!

Reserveu-vos, doncs, les dates: 6 i 7 de març, a Terrassa, on per dos dies, la ciutat s'omplirà de veus per i per a les dones.