Conferència "Tu no ets el teu cervell"

Esteu aquí

La conferència inicial del cicle "Idees poderoses de i al voltant de la Intel·ligència Artificial" anirà a càrrec d'en David Casacuberta, el dimecres 14 de setembre a les 12.30 h a la Sala d'Actes FIB.

Els professors Jordi Delgado i Ramon Sangüesa, del grau en Intel·ligència Artificial, organitzen el cicle "Idees poderoses de i al voltant de la Intel·ligència Artificial", a partir de diverses conferències relacionades amb la Intel·ligència artificial, obertes a tota la comunitat universitària.

Donem el tret de sortida al cicle amb la conferència inaugural d'en David Casacuberta que porta per títol "Tu no ets el teu cervell".

Dia: Dimecres, 14 de setembre.
Hora: 12.30 h.
Lloc: Sala d'Actes Manuel Martí Recober de la Facultat d'Informàtica de Barcelona. Edifici B6, planta baixa.
Conferenciant: David Casacuberta

David Casacuberta és professor de Filosofia de la Ciència a la UAB, la seva línia de investigació actual són els impactes ètics, socials i cognitius de la intel·ligència artificial, tema sobre el qual ha publicat diversos llibres i articles.És el coordinador del Grau de Filosofia de la UAB. Pertany al Grup de Treball d'Ètica, Seguretat i Regulació de Bioinformatics Barcelona, investigador del grup consolidat GEHUCT (Grup de Estudis Humanístics a Ciència i Tecnologia). També és co-director del Màster en Disseny i Direcció de Projectes per a Internet d'ELISAVA i participa com a professor a diversos postgraus de gestió cultural, teoria de l'art contemporani i el disseny de tecnologies digitals.

Ha rebut el premi Eusebi Colomer de la Fundació Epson al millor assaig sobre els aspectes socials, antropològics, filosòfics o ètics relacionats amb la nova societat tecnològica amb el seu llibre Creació col·lectiva. També és el guanyador del premi Enginy 400, organitzat pel Ministeri de Cultura i la Societat Estatal de Commemoracions Culturals, al millor projecte de net.art amb la seva obra X-Reloaded (en col·laboració amb Marc Bellonzi).