Concurs de Videojocs Three Headed Monkey Awards 2020

Esteu aquí

Ets un apassionat del desenvolupament de videojocs? Tens el teu propi projecte i vols donar a conèixer el teu talent?

Participa al concurs Three Headed Monkey Awards (3HMA), un certamen organitzat per la UPC School que arriba a la seva vuitena edició consecutiva per impulsar, difondre i ajudar a crear un futur en la indústria de l'entreteniment als nous estudiants desenvolupadors de videojocs. Per a les categories de Best Game Award, Big Picture Award, Best Mobile Game Award i Audience Award es repartiran 7.500 € en premis.

• Best Game Award (3.000 €): Millor videojoc triat pel jurat que destaqui per la seva proposta d’entreteniment amb independència de la seva complexitat.
  • Big Picture Award (1.500 €): Millor videojoc desenvolupat per a una plataforma mòbil o tablet.
  • Best Mobile Game Award (1.500 €): Novetat del concurs per a aquesta 8a edició. Premi especial per al videojoc que destaqui per una aplicació de major espectre que l’entreteniment.
  • Audience Award (1.500 €): Videojoc més votat pel públic a través del web upcvideogames.com.

El termini per presentar els projectes acaba el 3 de març de 2020.

Consulta la pàgina oficial Three Headed Monkey Awards