Concessió beques Allianz Technology - UPC, curs 2023/2024

Esteu aquí

Allianz Technology  ha concedit 5 beques a estudiants de màster de la FIB

Amb l'objectiu de donar suport al Projecte Beques de Màster Allianz Technology, la companyia Allianz Technology va signat un conveni de col·laboració amb la UPC a l'empara del qual, al juliol 2023, es publicava una convocatòria de beques en els següents estudis de màster de la FIB:

• Màster en Enginyeria Informàtica: 2 beques
  • Màster en Innovació i Recerca en Informàtica: 1 beca
  • Màster en Ciència de Dades: 1 beca
  • Màster en Ciberseguretat: 1 beca

Les beques permeten cobrir els preus de matrícula i les taxes durant tota la durada teòrica del màster.

Aquest passat divendres 15 de desembre es va fer el lliurament dels certificats de beques als 5 estudiants beneficiaris. Allianz Technology ha destacat l'especial il·lusió, ganes i actitud dels candidats.

Ens ha acompanyat la vicerectora de Docència i Estudiantat, Anna Mujal, qui ha felicitat els estudiants guardonats dient-los que aquesta és una molt bona oportunitat, més enllà de la beca econòmica que han rebut. I ha agraït a Allianz Technology haver apostat per la universitat pública i per la UPC en el seu programa de talent emergent Allianz Tech Championship.

Convocatòria de Beques Allianz Technology 2023-2024