BSC Life Sciences Open Day by Bioinfo4Women, 7 de març 2024

Esteu aquí

El Barcelona Supercomputing Center, ens convida a conèixer el treball de les investigadores en bioinformàtica del centre i a visitar el MareNostrum 5

El Barcelona Supercomputing Center, en el marc del Dia Internacional de la Dona i com a part del programa Bioinfo4women del BSC, us convida a conèixer el treball de les investigadores en bioinformàtica del centre i a visitar el MareNostrum 5, el superordinador més potent d'Espanya i un dels més potents d’Europa.

Mitjançant xerrades informals de 15 minuts es busca establir un vincle amb joves estudiants, incentivant el seu interès en el camp de la recerca bioinformàtica i potenciant la seva iniciació professional en les àrees de la medicina personalitzada, l'anàlisi de genomes, el processament de llenguatge natural, el desenvolupament d’infraestructures de software per a la recerca en biologia i altres àrees de la biologia computacional.

ACTIVITATS: Presentació del BSC, xerrades de 15 minuts amb diferents investigadores en bioinformàtica del BSC, visita al MareNostrum 5 i networking cafè amb pica-pica.

PÚBLIC: Estudiants de grau universitari i màster amb interès en l’àrea de la bioinformàtica. Places limitades (màx. 30 persones).

DIA: 7 de març de 2024

HORARI: 15:00 - 18:00

LLOC:  Barcelona Supercomputing Center (BSC-CNS), Plaça d'Eusebi Güell 1-3.

INSCRIPCIONS