BitPhy, Intel·ligència Artificial pel sector retail

Hora: 13.00h
Lloc: Auditori,  edifici Vèrtex, Campus Nord

Descripció BitPhy:

En l'entorn competitiu actual i amb l'aparició de noves tecnologies, és essencial que els retailers optimitzin tots els recursos disponibles. Recopilar dades generades a les botigues i saber fer-ne un ús ha estat un dels majors avantatges competitius de les grans empreses en els últims anys. BitPhy AIR ara facilita l'accés a tota la riquesa de la informació amb els algoritmes predictius i prescriptius més avançats. Una cadena minorista que vulgui seguir sent competitiva en el futur requerirà el suport de tecnologies com la Intel·ligència Artificial i el Big Data; amb BitPhy AIR això serà molt senzill.

Ponent:

Joan Oller, Arquitecte Tècnic de la Universitat Politècnica de Catalunya, Màster en Gestió de Projectes de la mateixa Universitat, amb formació Executive en Big Data Analytics i en negociació comunicació d'ESADE Business School. Joan Oller té més de 10 anys d'experiència en el sector retail, en àrees comercials i direcció estratègica. Fa més de 6 anys que organitza projectes pel seu compte com a fundador, sabent atreure perfils d'alt nivell. La seva primera contribució va ser amb una empresa d'arquitectura i disseny amb un alt component tecnològic que va arribar a facturar € 1 milió per any. En 2017 al costat de Sergi Ortiz van decidir formar BitPhy, derivat de la identificació per part de Joan pel seu contacte amb diferents pimes minoristes, la necessitat d'aquestes empreses pel que fa a gestió de negoci i tractament i interpretació de les mateixes dades.