Beques Talent Dona per màsters STEM

Esteu aquí

El Banc Santander ofereix un ajut econòmic de fins 5.000 euros per a dones estudiant algun tipus de màster de l'àrea STEM.

Beca Santander

Amb l'objectiu de promoure el desenvolupament de talent femení a les àrees STEM (Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques per les seves inicials en anglès) i facilitar la seva incorporació al mercat laboral, el Banc Santander ha llançat aquesta setmana la seva primera convocatòria de Beques Talent Dona per postgraus i màsters en aquest tipus de matèries. Una ajuda econòmica de fins 5.000 euros que ofereix, a més, pràctiques professionals a l'entitat bancària.

Segons Chema Palomo, director de Talent Corporatiu de Banc Santander, "davant la presència minoritària de la dona en carreres STEM -només dos de cada deu estudiants són dones-, i la creixent demanda de treball en l'àmbit d'aquestes disciplines, al Santander volem prendre una postura proactiva per resoldre aquesta bretxa de gènere" (traducció).

Per accedir a aquestes beques, les interessades han d'estar matriculades entre juny de 2017 i febrer de 2018 a un màster o postgrau en Matemàtiques, Informàtica, Estadística, Finances Quantitatives, Telecomunicacions o Tecnologia Digital. A més, es requereix haver obtingut un títol universitari de Grau després de 2012, així com un expedient amb, com a mínim, un 5.5 de nota mitja i un nivell d'anglès de B1 o superior.

La beca, que aporta un màxim de 5.000 euros per beneficiària, es destinaria a cobrir fins un 75% de l'import de la matrícula del màster o postgrau. No obstant, no és excloent i permet la combinació amb altres tipus de beques que ajudin a fer front el cost dels estudis.

Les beques inclouen la realització de pràctiques professionals al Banc Santander amb una duració mínima de sis mesos, ampliables fins els 12, durant els quals la becària percebrà un ajut econòmic mensual i serà tutelada tant per l'equip del Banc Santander com per la universitat o centre d'estudis.

Les interessades poden completar la informació i presentar la seva sol·licitud abans del 8 de gener per la primera convocatòria d'aquestes beques a través del següent enllaç.