Beques per inclusió

Esteu aquí

Obertes les convocatòria per sol·licitar beques d'ajut a l'estudi adreçades a l'estudiantat amb discapacitat.

Aquestes beques s'adrecen a l'estudiantat amb certificat de discapacitat. A continuació es relacionen les beques:

Adreçat a l'estudiantat i titulats universitaris amb discapacitat igual o superior al 33 %. Les beques presenten quatre modalitats d'ajuts per als estudis de màster, investigació, estudi i esport i, finalment, doctorat. El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 10 d'octubre de 2018.

Es tracta de 3 beques dirigides a potenciar el talent de persones amb discapacitat a través de l'accés a una formació que augmenti les seves possibilitats d'accedir a un lloc de treball. El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 30 de novembre de 2018.

Adreçat a estudiants amb discapacitat, matriculats en estudis de grau, màster o postgrau universitari. Les sol·licituds s'han de presentar des del 31 d'agost fins al 8 d'octubre.

Programa de beques per a estudiants amb certificat de discapacitat, mínim 33 % de discapacitat que cursin estudis en àrees tècniques. El termini per presentar sol·licituds finalitza el 19 d'octubre de 2018.

La revolució del Internet of Things ja és una realitat econòmica, i les empreses cada cop demanden més experts en arquitectura IoT i Data Science per a adaptar-se a aquest nou paradigma productiu. Per aquest motiu la Fundació UNIVERSIA i MIOTI ofereixen formació: un Màster  IoT, Data Science for IoT, IoT Business Executive.