Beques Erasmus+ estudis 2022-2023

Esteu aquí

Oberta la convocatòria de les beques Erasmus+ per a estudiants de grau o màster fins el 31 d’octubre de 2022.

Ajut destinat a estudiants de grau o màster amb l'objectiu de subvencionar estades acadèmiques a qualsevol Institució d'Educació Superior dels estats membres i països associats al programa Erasmus objecte d'aquesta convocatòria.

Poden demanar la beca els estudiants que realitzin una estada de més de 60 dies en un dels estats membres de la Unió Europea o país associat entre l’1 de juny de 2022 i el 30 de setembre de 2023 (les estades no podran començar més enllà del 31 de juliol de 2023).

El programa Erasmus contempla un màxim de 360 dies d’estada per nivell d’estudis. En aquest còmput es tindran en compte les estades de mobilitat de programes europeus anteriors. Les estades que comencin a partir de l’1 de gener de 2023 només podran gaudir d’un ajut de 210 dies com a màxim.

Presenta la teva sol·licitud a través de la Seu Electrònica de la UPC fins al 31 d’octubre de 2022.

Convocatòria UPC