Beques Equitat 2022-2023

Esteu aquí

A partir del 15 de setembre i fins al 31 d’octubre pots presentar la sol·licitud a les beques Equitat per tal d’optar a la reducció de l’import dels crèdits.

Les beques Equitat son un ajut que redueix un percentatge de l'import dels crèdits matriculats en funció del llindar de renda de la unitat familiar.

Els destinataris d’aquesta beca són tots aquells estudiants matriculats a algun estudi universitari oficial de grau o màster, impartit a qualsevol dels centres propis de la nostra Universitat.

Com a novetat, en cas de no haver demanat la beca general del ministeri, també pots optar a les beques Equitat.

Presenta la teva sol·licitud, del 15 de setembre fins al 31 d’octubre de 2022 a partir de les 14 h (ambdós inclosos).

Web gencat - Beques Equitat