Beques de Mobilitat de la Fundació Ciutat de Valls 2022-2023

Esteu aquí

La Fundació Ciutat de Valls ha obert una nova convocatòria de les Beques de Mobilitat Internacional per al curs 2022-2023.

Aquestes beques estan adreçades a estudiants universitaris residents en algun dels municipis de l'Alt Camp i que acreditin la concessió per al curs 2022-2023 d'una estada acadèmica, amb reconeixement acadèmic, en qualsevol universitat estrangera, dins del marc de programes de mobilitat internacional, amb l'excepció dels estudiants que hagin estat beneficiaris d'aquestes beques en algun curs anterior.

Els estudiants becats percebran 150 euros mensuals mentre duri l'estada a la universitat estrangera, amb un màxim de sis mesos per estudiant.

La sol·licitud i tota la documentació que hi cal aportar, es pot trobar a la pàgina web de la Fundació Ciutat de Valls, i el termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 15 d’octubre de 2022.

Convocatòria 2022-2023