Beques Avenir 2019-2020

Esteu aquí

L'Ambaixada de França en col·laboració amb la Asociación Diálogo llança 47 beques 'AVENIR' per al curs 2019/20.

L'Ambaixada de França/Institut Francès, en col·laboració amb empreses, fundacions i centres d'ensenyament superior i de recerca francesos i espanyols, posa en marxa una nova convocatòria pel programa de "BEQUES AVENIR" que permetran estudiar (en una universitat o « Grande École ») i formar-se a França durant el curs acadèmic 2019-2020.

En aquesta edició, el programa de Beques Avenir ofereix 47 beques d'estudis i pràctiques de tots nivells. Hi ha 14 col·laboradors que abarquen diferents àmbits d'activitats acadèmiques, pràctiques i recerca.

Els estudiants interessats poden presentar la seva sol·licitud fins al 17 de maig. Ampliat al 31 de maig.

Per sol·licitar la beca, els estudiants candidats hauran d'emplenar el formulari disponible en el web "Dialogo", l'entitat col·laboradora per a la gestió de les beques.

PDF informatiu

Web de l'Institut Francès de Barcelona