Beques Avenir 2018-2019

Esteu aquí

L'Ambaixada de França en col·laboració amb la Asociación Diálogo llança 47 beques 'AVENIR' per al curs 2018/19.

L'Ambaixada de França/Institut Francès, en col·laboració amb empreses, fundacions i centres d'ensenyament superior i de recerca francesos i espanyols, posa en marxa una nova convocatòria pel programa de "BEQUES AVENIR" que permetran estudiar (en una universitat o « Grande École ») i formar-se a França durant el curs acadèmic 2018-2019.

En aquesta edició, el programa de Beques Avenir ofereix 47 beques d'estudis i pràctiques de tots nivells. Hi ha 14 col·laboradors que abarquen diferents àmbits d'activitats acadèmiques, pràctiques i recerca.

Els estudiants interessats poden presentar la seva sol·licitud fins al 27 de maig. Ampliació del termini, fins al 3 de juny.

Per sol·licitar la beca, els estudiants candidats hauran d'emplenar el formulari disponible en el web "Dialogo", l'entitat col·laboradora per a la gestió de les beques.

Més informació:

PDF informatiu