Beques ApadrinaTIC 2022

Esteu aquí

Vols formar part de l’ecosistema tecnològic català com a professional d’una de les empreses punteres del país? Tens iniciativa i ganes de sumar i créixer a escala professional? Apunta’t al programa de beques ApadrinaTIC!

Des del Cercle Tecnològic desenvolupen el programa de beques ApadrinaTIC, un programa de beques i mentories en col·laboració amb empreses de l’ecosistema per tal de facilitar la inclusió al món laboral dels estudiants de carreres tecnològiques.

Les empreses que participen en el programa són: T-Systems, Logicalis, Indra-Minsait, Seidor, Fortinet, Netapp, Sitep, Parlem i Claranet.

El Cercle Tecnològic farà de pont entre els i les estudiants i les empreses del sector. T’acompanyarà, et guiarà i t’ajudarà durant tot el procés.

Presenta la teva sol·licitud fins al 31 de desembre de 2022 15 de gener de 2023.

Convocatòria 2022-2023

Uneix-te al programa ApadrinaTIC