Beques ApadrinaTIC 2021

Esteu aquí

Obertes les beques de grau ApadrinaTIC, ampliant les ajudes per preparar el futur planter de les TIC i acostar els graus tecnològics al talent femení.

La fundació Cercle Tecnològic de Catalunya porta la segona edició del projecte ApadrinaTIC, que neix amb l’objectiu de donar suport – econòmic i professional – als estudiants d’enginyeria informàtica i telecomunicacions, prioritzant els que hagin estat afectats directament per la Covid-19 i les candidates femenines atesa la poca presència de dones en l'àmbit tic.

ApadrinaTIC és un programa de beques d’ajut al pagament de la matrícula finançat per les empreses tecnològiques agrupades al CTecno i per professionals, que està adreçat als estudiants que vulguin matricular-se o ja estiguin cursant els graus d’informàtica i de telecomunicacions en alguna universitat pública de Catalunya.

Les empreses sòcies de la fundació CTecno han col·laborat en aportant un total de 30.000 €.
La gestió d’aquestes beques s’ha fet amb la col·laboració de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris (AGAUR).

El termini per presentar les sol·licituds de beques per a la convocatòria del curs 2021-2022 és fins al 31 de desembre de 2021

Beques ApadrinaTIC