Beca general del Ministeri 2024-2025

Esteu aquí

Beca general del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports pel curs 2024-2025. Sol·licita-la del 19 de març al 10 de maig de 2024 a les 15:00, ambdós inclosos (hores peninsulars)

La beca general del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports es destina a aquelles persones que cursin estudis universitaris oficials de grau i/o de màster universitari en una universitat de Catalunya

I si encara no sé què estudiaré o fins i tot si estudiaré?

Sol·licita-la dins del termini, encara que no sàpigues el que estudiaràs, o fins i tot encara que no sàpigues si estudiaràs o no.

Qui pot optar a la beca i quins ajuts contempla?

Per poder beneficiar-se d’aquestes beques cal complir els requisits que es fixen a la convocatòria: Requisits generals, acadèmics i econòmics (de renda i de patrimoni).

La beca de caràcter general consisteix en la suma de les diferents beques/quanties que es poden atorgar en funció de la renda i del patrimoni familiar i dels requisits acadèmics que es compleixin.

L'ajut mínim és la beca de matrícula. A partir d’aquí es poden anar sumant altres quanties, que s’atorguen directament. No cal demanar específicament quines beques/quanties es vol.

En quin període ho he de sol·licitar?

La beca es podrà sol·licitar des del 19 de març fins al 10 de maig a les 15:00h (hora peninsular)

Tots els estudiants hauran de demanar la beca abans d’obtenir plaça, de decidir estudis i sense saber si el próxim curs estudiaran o no.

En la tramitació, els candidats i candidates a la beca hauran d’indicar els estudis que considerin més probables i podran modificar la sol·licitud al setembre (en dates que encara estan per confirmar).

Servei de Gestió Acadèmica UPC - Beca de caràcter general del Ministeri curs 2024-2025