Beca coordinador/a Aula Lliure 2023-2024

Esteu aquí

Convocada una beca per portar la coordinació del programa Aula Lliure

Aula Lliure

S'ha publicat  la beca d'aprenentatge de coordinador/a del programa d'Aula Lliure.

El projecte Aula Lliure està dissenyat perquè els estudiants de fase inicial del GEI puguin aprofitar l'experiència acadèmica dels estudiants més veterans (formadors voluntaris) i així millorar el seu rendiment acadèmic.

Aquesta tasca de coordinació comporta la realització d’una sèrie d’activitats tals com:

• Establir el calendari del programa.
  • Fer la captació i selecció de voluntaris (formadors acadèmics).
  • Establir el nombre de grups per assignatura, els horaris i l’assignació dels voluntaris.
  • Gestionar la inscripció dels estudiants de fase inicial i fer l’assignació als grups.
  • Coordinar l’activitat de tots els mentors acadèmics, fer-ne el seguiment, passar enquestes i mantenir informats els professors responsables de les assignatures de fase inicial.

El detall de la beca i com sol·licitar-la ho trobareu al portal de beques amb el següent codi:

• Beca 8254: 5h/setmana de l'1/09/2023 al 31/05/2024

A part de tramitar la sol·licitud via l'aplicació de beques, també s'ha d'enviar per correu electrònic a la següent documentació:

• breu CV
  • carta de motivació
  • expedient acadèmic

Els candidats que hagin lliurat la documentació seran convocats a una entrevista personal.

La data límit per demanar la beca és el 14 de juny 2023.

Aquesta beca comportarà el reconeixement de 2 crèdits ECTS.