Aula Lliure - Inscripcions obertes

Esteu aquí

Vols ser professor de l'Aula Lliure el curs 2018/19-Q2? L'Aula Lliure torna el pròxim curs, apunta't!

Participa en el projecte de mentorització acadèmica - Aula Lliure - impartint classes de reforç de les assignatures de Fase Inicial del Q2 (PRO2, EC, M1, M2) als estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica.

Com a formador/a obtindràs:

• 2 crèdits ECTS per activitats universitàries (estudiants del GEI) o 2 crèdits ECTS de SIRI (estudiants del MIRI).
  • Una bonificació del 20% en l’ordre de matrícula del següent quadrimestre (només estudiants del GEI).

Està previst començar les classes unes 3 setmanes després de l’inici del curs i fer al voltant de 10 sessions de 2 hores per assignatura i grup.

Els candidats han de ser estudiants de la FIB (de grau o màster) que hagin superat 90 ECTS del GEI i amb un bon assoliment de les competències transversals: 'Comunicació eficaç oral i escrita' i 'Treball en equip'.

Si estàs interessada/t, envia el teu CV i expedient acadèmic a  . A l'assumpte del correu inclou la capçalera [Formadors Aula Lliure 18/19 q2], i al cos la llista d'assignatures, per ordre de preferència, de les que vols fer de formador/a.

Data límit per enviar la teva sol·licitud: 22 de desembre de 2018