Aula Lliure 2020/2021-Q2: inscripcions obertes

Esteu aquí

Inscripcions Aula Lliure Q2 (PRO2, EC, M1 i M2) i PRO1. Hi han diversos grups per cada assignatura. Entra al Racó i omple el formulari d'inscripció, tens temps fins dilluns 1 de març.

Què és Aula Lliure?

El projecte 'Aula Lliure' està dissenyat perquè els estudiants de fase inicial del GEI puguin aprofitar l'experiència acadèmica dels estudiants més veterans i així millorar el seu rendiment acadèmic.

Més informació sobre el projecte 'Aula Lliure'

Inscripcions Aula Lliure Q2

Hi han diversos grups per cada assignatura. Entra al Racó i omple el formulari d'inscripció. Les inscripcions estan obertes de dimecres 24 de febrer fins a dilluns 1 de març (a les 12.00 h).

Les classes començaran dimarts 2 de març. El professor del teu grup publicarà els avisos i material en el grup corresponent de l'Aula Lliure.

Com a novetat, aquest quadrimestre també s'oferten 2 grups de PRO1 (assignatura del Q1).

Horaris

Consulta l'horari d'Aula Lliure d'aquest quadrimestre.