Aprofita l'estiu, apunta't a una summer school!

Esteu aquí

Vols marxar a l’estiu a fer cursos d'idiomes o de caire tècnic a l'estranger? Aprofita les summers schools!

Les universitats estrangeres ofereixen a l'estiu tant cursos d'idiomes del seu país com cursos de caire tècnic per presentar la seva oferta acadèmica i atraure nous estudiants. És una bona oportunitat per ampliar coneixements, aprofita-la!

Potser t'interessa visitar alguna ciutat mentre fas algun curs sobre algun tema? O millorar el teu anglès en una summer school? O bé practicar el teu anglès en algun curs en temes de sostenibilitat, òptica o arquitectura? O vols aprendre (o millorar) llengua i cultura francesa, o alemanya?

Els cursos són tan variat que segur que n'hi ha un per tu, en trobaràs d'enginyeria, d'economia i business, d'idiomes (anglès, francès, portuguès,etc.), etc.
I a molts llocs.