Activació del correu d'estudiants a Google Suite

Esteu aquí

Durant el mes de juliol s'activarà el servei de correu electrònic als comptes nom.cognom@estudiantat.upc.edu de Google Suite.

imatge de mailbox

El 13 de juliol la UPC activarà el servei de correu electrònic per als estudiants als comptes de Google Suite.

A partir d’aquesta data la comunicació amb la UPC i la FIB serà amb l’adreça i no rebràs el correu a la bústia de la FIB, ni tindràs el correu redireccionat a la teva adreça personal, en el cas de que haguessis definit una redirecció.

Pel que respecte a les adreces existents fins al curs 2019-2020, , es mantindrà un alias cap a la nova adreça

L’accés al correu de la FIB es mantindrà fins al 30 de setembre, via webmail o IMAP, per tal que pugueu fer la migració cap a la nova bústia (no es farà automàticament).

Pots consultar la documentació del servei.