Actes de Benvinguda 2018-2019

Esteu aquí

Els dies 5, 6 i 12 de setembre van tenir lloc els actes de benvinguda dels nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, dels Màster de la FIB i del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

L'acte de benvinguda als estudiants de primer curs es va celebrar el 6 de setembre a l'Auditori de l'edifici Vèrtex.

En aquest acte el Degà Josep Fernandez i la Vicedegana Cap d’Estudis de la Fase Inicial Gemma Sesé van fer una xerrada sobre el funcionament i la docència a la Facultat.

Durant l'acte, el senyor Oscar Hernandez Porta, director de l'empresa everis Catalunya, va entregar els premis everis als dos millors expedients de la Fase Inicial 2017-2018. Reben el premi: Jim Hongmin i Guillem Bartrina Moreno.

També es va lliurar el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase "Pas de l'Equador" (segon curs) del Grau en Enginyeria Informàtica a càrrec de la senyora Angela Nebot, secretaria de FIB Alumni. Rep el premi: Pol Stewart Barberà.

Acte de benvinguda al nous estudiants de Màsters FIB

Dimecres 5 de setembre a les 12.15 hores es va celebrar l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.

• Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

L'acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades de es va celebrar el 12 de setembre a la sala d’actes de l'FME.