Acte d'inauguració del curs 2022-2023 del GCED

Esteu aquí

Dimecres 28 de setembre, a les 12.30 h a l'auditori de l'edifici Vèrtex, amb la lliçó inaugural "Números grandes, enormes, gigantescos y descomunales" a càrrec d’Eduardo Sáenz de Cabezón.

El degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez, el director de l’ETSETB, Sr. Josep Pegueroles i el degà de la FME,  Sr. Jaume Franch, es complauen  a convidar-vos a la inauguració del curs acadèmic 2022-2023 del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED), que tindrà lloc el dia 28 de setembre, a les 12.30 h, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC (plaça Eusebi Güell, 6 Barcelona). També es podrà seguir en línia pel canal de YouTube de UPC Telecos

En el transcurs de l'acte tindrà lloc la lliçó inaugural "Números grandes, enormes, gigantescos y descomunales" a càrrec d’Eduardo Sáenz de Cabezón.

"Existen números muy grandes, que desafían nuestra imaginación. A través de un inocente concurso de números grandes llegaremos a ver algunos números que los ordenadores jamás podrán calcular, nunca, por mucho que aumentemos su potencia o su memoria. Pero que nosotros sí podemos describir."

L'Eduardo Sáenz de Cabezón és doctor en matemàtiques i professor de la Universitat de La Rioja. Compagina la seva dedicació a la docència i a la recerca en àlgebra computacional amb la divulgació científica. És conegut per haver guanyat el concurs Famelab a Espanya al 2013, per ser presentador del programa de televisió Órbita Laika, pel seu canal Derivando de Youtube, per les múltiples conferències i espectacles que ha protagonitzat a arreu del món, i per l’autoria de llibres de divulgació matemàtica.

Durant l’acte es lliuraran els diplomes al millor expedient de la promoció 2018-2022 i al millor expedient de la Fase Inicial del cus 2021-2022, que donaran unes paraules.

Conclou l’acte el Sr. Jordi Cortadella Fortuny, Delegat del Rector Adjunt al Vr. de Recerca.