Acte de graduació de la 4a promoció del GCED

Esteu aquí

Divendres 12 de juliol a les 17:30 h, tindrà lloc l’acte de graduació de la 4a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades, a la sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona - ETSEIB (Av. Diagonal 647, 08028 Barcelona)

El degà de la FIB, la directora de l’ETSETB i el degà de l’FME es complauen a convidar-vos a l'Acte de graduació de la 4a promoció del GCED. Un acte festiu per a l'estudiantat titulat el curs 2023-2024, familiars i professorat, per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura una acreditació signada pels 3 centres UPC impulsors del grau.

L'acte tindrà lloc el divendres 12 de juliol 2024 a les 17:30 h. Aquest any la cerimònia serà a la sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona - ETSEIB (Campus Diagonal Sur, Edificio PI (Pabellón I). Av. Diagonal, 647 08028 Barcelona).

Es prega confirmació d’assistència abans de l’1 de juliol emplenant el formulari d'inscripció.

L’acte consta de dues parts, una primera institucional i una segona organitzada pels estudiants del grau.

Programa provisional de l'acte:

Primera part

• Benvinguda i parlaments
  • Conferència a càrrec d’Aleix MartínezPrincipal Scientist and Director of Amazon Science in Seattle and Barcelona.
  • Intervenció del Padrí de la promoció, Climent Nadeu, professor del grau.
  • Lliurament de diplomes a la 4a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades de la UPC.
  • Cloenda a càrrec de Montserrat Pardàs, vicerectora de Política Acadèmica de la UPC.

Segona part

• Intervenció dels estudiants i de les estudiantes del GCED.

Finalitzat l’acte s'oferirà un refrigeri al pati de l’FME (C. Pau Gargallo,14), darrere mateix de l’ETSEIB.