Acte acadèmic del GEI 2023

Esteu aquí

Els dies 10 i 24 de novembre tindran lloc els actes acadèmics de graduació dels titulats en el GEI en el curs 2022-2023.

Un any més, la Facultat d'Informàtica de Barcelona, organitza l’acte acadèmic de graduació dels alumnes que han conclòs els estudis del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI) durant el curs 2022-23.

La cerimònia de graduació es durà a terme al mes de novembre. Enguany, l'acte se celebrarà en dos dies: els dies 10 i 24 de novembre i es combinarà una part més formal amb l'entrega dels diplomes, premis i reconeixements, i una part més distesa amb parlaments de representants dels estudiants de la promoció i finalitzarem amb un petit refrigeri per desitjar èxit a la promoció 2022 - 2023 del GEI.

Per assistir-hi és obligatori que et registris i descarreguis les entrades a través de l'aplicatiu Apunta't abans del 24 d’octubre. Podràs venir amb tres acompanyants, a qui també hauràs d'enregistrar.

No s’admetrà cap inscripció fora de termini.

Els actes de graduació es duran a terme a:

Lloc: Auditori de l'edifici Vèrtex, situat a la plaça Eusebi Güell, 6, al Campus Nord de la UPC.

Dates a triar:

• divendres 10 de novembre de 2023, a les 18 h
  • divendres 24 de novembre de 2023, a les 18 h

Els estudiants que reuneixen els requisits per participar-hi han estat convocats a través d'una invitació que s'ha enviat per correu electrònic. La inscripció es tancarà un cop arribat al límit d’aforament a cada sessió, per la qual cosa, recomanem fer-la tan aviat com et sigui possible.

Acte 10 de novembre, acte acadèmic graduats i graduades del GEI

Programa de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Conferència "Estic sol/a en el món laboral?" a càrrec del Sr. Eduard Elias i Vila, Fiber (promoció 1985-90), va ser professor a la FIB i és degà fundacional de COEINF (Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica).
  • Intervenció de titulats de la promoció 2022-2023.
  • Lliurament de reconeixement i premis.
  • Presentació i lliurament del Premi FIBAlumni al millor Treball de Fi de Grau.
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades.
  • Conclou l'acte el rector magnífic de la UPC, Sr. Daniel Crespo.

Acte 24 de novembre, acte acadèmic graduats i graduades del GEI

Programa de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Intervenció de titulats de la promoció 2022-2023.
  • Lliurament de reconeixement.
  • Presentació i lliurament del Premi UPC Alumni.
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades.
  • Conclou l'acte la vicerectora de Docència i Estudiantat, Sra. Anna Mujal

Per a qualsevol dubte i informació pots contactar per correu electrònic a:

Desitgem que gaudiu d'un dia tan especial!