8M, dia de la Dona 2022

Esteu aquí

En motiu del Dia de la Dona el 8 de març, els centres docents del Campus Nord i la UPC reivindiquen el paper de la dona enginyera amb un seguit d'activitats.

El 8 de març la UPC celebrarà el Dia Internacional de les Dones. Enguany, l'acte institucional UPC se centra en retre homenatge i donar visibilitat a 50 dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat. Es convida a la comunitat universitària a sumar-se a l'homenatge.

Acte institucional de la UPC 8M

L'acte se celebrarà el 8 de març, a les 13 h, a la plaça de les Constel·lacions, Campus Nord de la UPC.

Per assistir, cal confirmació prèvia mitjançant formulari.

Programa:

• Benvinguda de la vicerectora Josefina Antonijuan Rull.
  • Lectura del Manifest 8M de la comissió Dones i Ciència del CIC.
  • 50 Dones UPC, 50 Anys UPC, espai de reconeixement i d'escolta a les dones UPC.
  • El rector Daniel Crespo Artiaga tancarà l'acte.

Activitats al Campus Nord

La FIB, L' ETSETB i l'ETSECCPB i el CFIS, compromeses amb el Pla d'Igualtat de la UPC, celebrem el 8M organitzant diferents activitats:

8 de març de 2022

• 10 h. Taller de pintar tote bags a la plaça de Camins.
  • 12 h. Lectura del Manifest i acte de soroll a la plaça de Camins.
  • 12.15 h. Espai de cures no mixt on les noies puguin expressar sentiments i vivències, a la Sala Àgora.
  • Tenyim les places de telecos i camins de lila amb frases feministes i decoració.
  • Regal d’enganxines d’Ada Lovelave, Emily Warren i Hedy Lamarr, científiques de referència de les Escoles.
  • Venda de samarretes, polseres, bosses i mascaretes.

9 de març de 2022

Xerrada "Una científica en temps de pandèmia: les matemàtiques com a eina clau en el control de la COVID-19", a càrrec de la Dra. Clara Prats Soler

Lloc: Sala d’actes de l’Escola de Camins

Hora: 12 h