18a Festibity: nextREALITY, el rol de les TIC a la nova realitat

Dia: dijous, 21 d’octubre 2021

Hora: 18.30 a 21.10 h

Lloc: Pavelló de la Estació del Nord de Barcelona

Torna Festibity, aquest any sota el lema nextREALITY. La 18ª edició se celebrarà el 21 d’octubre al Pavelló de l’Estació del Nord de Barcelona presencialment. L’acte també es podrà seguir en directe per Fibracat TV.

La Festibity donarà a conèixer el paper de la tecnologia, el seu impacte actual i el que tindrà en aquesta nova realitat.

Aquest any, adaptat a les circumstàncies del moment, l’aforament serà inferior i, a banda dels convidats institucionals, només s’hi podrà accedir a través dels partners.

La Festibity és organitzada per la FIB i FIB Alumni, la 18a edició tindrà lloc gràcies als seus patrocinadors i col·laboradors: Accenture, Expert.ai, Inetum, Seidor, T-Systems, Capgemini, Carver, Cisco, Claranet, DXC Technology, IN2, IThinkUPC, Mediacloud, Minsait (an Indra Company), NAE, Netapp, Nexica Econocom, Opentrends, SAP, Telefònica, Ajuntament de Barcelona i Departament de la Presidència, de Polítiques Digitals i de Territori.

PROGRAMA 2021

18.30 h  Convocatòria

19.00 h  Inici de l’acte: Presenta Xantal Llavina, periodista

• Espectacle de Basket Beat
  • Benvinguda institucional
    • Sr. Josep Fernandez Ruzafa, degà de la FIB.
    • Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni

19.45 h  nextREALITY: el rol de les TIC a la nova Realitat

20.30 h  Lliurament de Mencions Festibity

• Menció FIB