Jornades UPC Reutilitza 2022

Esteu aquí

Alineades amb la setmana Europea de la Prevenció de Residus, arrenquen les Jornades Reutilitza a partir del dia 21 de novembre a la Sala Àgora del Campus Nord.

Els dies 21, 22, 23, 24, 25, 29 i 30 de novembre i 1 de desembre, els estudiants i els professors de les assignatures d'Arquitectura de Computadors (APC), d'Interfície de Computadors (CI) i d'Administració de Sistemes Operatius (ASO) tornaran a bolcar-se en la revisió i la posada a punt d’un munt d’ordinadors.

A més, s’ha organitzat un taller d’autoreparació d’ordinadors adreçat a la comunitat universitària que tindrà lloc els següents dies:

• Dimarts 22 de novembre, de 10 a 12 h.
  • Dimecres 23 de novembre de 17 a 19 h.

La inscripció al taller s’ha de tramitar mitjançant formulari.

El darrer dia de les Jornades es rebrà a diverses entitats socials participants del Programa UPC Reutlitza.

Dimecres 30 de novembre de 12 a 13 h es durà a terme la conferència “TIC. Sostenibilitat i Compromís Social” a càrrec de la professora Eva Vidal que tindrà lloc a l'auditori de l’edifici Vèrtex.

Programa UPC Reutilitza