Inici curs 2021-2022 i actes de benvinguda

Esteu aquí

El 13 de setembre s'inicia el curs 2021-2022 a la FIB. Del 6 al 13 de setembre tindran lloc els actes de benvinguda de les diferents titulacions.

El dilluns 13 de setembre s'inicien les classes del primer quadrimestre del curs 2021-2022, tant per a estudiants de grau com per a estudiants de màster.

Podeu consultar els calendaris acadèmics per veure els detalls.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

Divendres 10 de setembre se celebrarà l'acte de benvinguda a la FIB als estudiants nous de primer curs.

En aquest acte, el degà i la vicedegana Cap d’Estudis de la Fase Inicial faran una xerrada sobre el funcionament i la docència a la Facultat. Es lliuraran els premis everis als dos millors expedients de la Fase Inicial i a l'estudianta que ha obtingut la millor nota a la Fase Inicial 2020-2021. També es lliurarà el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase «Pas de l'Equador» (segon curs) del Grau en Enginyeria Informàtica.

Formulari d'inscripció a l'acte (t'has de registrar amb el teu usuari UPC - abans del 7 de setembre a les 24 h)

Data: divendres, 10 de setembre
Hora: 11.00 h
Lloc: presencial o en línia via el canal de YouTube de la FIB

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

Data: dilluns, 6 de setembre
Hora: 12.00 h
Lloc: en línia via GMeet

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Intel·ligència Artificial (GIA)

Data: dilluns, 13 de setembre
Lloc: presencial a l'aula

Acte de benvinguda als estudiants d'Erasmus

Data: dijous, 9 de setembre
Hora: 9.30 h
Lloc: en línia

Acte de benvinguda als estudiants de Màsters FIB

Divendres 10 de setembre, a les 16.00 h, se celebrarà l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.

• Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)
  • Master in Data Science (MDS)