Xerrada: Negoci + innovació tecnològica vs Consultoria?

Esteu aquí

Dia: 7 d'octubre, 9.30 h
Lloc: Sala d'Actes Manuel Martí Recober (edifici B6, planta baixa)
Ponent: Carlos Mérida, Technology Transformation Senior Manager

Accenture i FIB Visiona organitzen aquesta xerrada que anirà a càrrec d'en Carlos Mérida, Technology Transformation Senior Manager a Accenture i Alumni de la FIB.

Negoci + innovació tecnològica vs Consultoria?

Quan ens parlen de consultoria ens sorgeixen molts dubtes: com és el dia a dia d'un consultor? És veritat que s'han de treballar tantes hores? Consisteix en fer presentacions amb Power Point farcides d'argot empresarial? ... Coneix la realitat darrere de la consultoria de la mà de Carles Mérida Campos, alumni FIB que avui forma part de l'equip Accenture.

Carles Mérida ja ha estat al teu lloc, i des de la seva arribada a Accenture ha tingut l'oportunitat de treballar amb varis equips multidisciplinars, participar en diversos projectes de diferents indústries i sectors, i innovar constantment fent ús de la tecnologia més puntera. Coneix els reptes als quals s'enfronta i les oportunitats de creixement i desenvolupament al seu dia a dia. No et perdis aquesta oportunitat!

Per assistir cal omplir el formulari d'inscripció on podràs escollir entre seguir la xerrada presencialment o en línia (GMeet).