WiDS Barcelona 2023 - Women in Data Science

Esteu aquí

Torna WiDS Barcelona 2023 el 20 d’abril a la sala d’actes Manuel Martí Recober, amb el propòsit d’inspirar i educar sobre les noves tecnologies digitals.

Torna el #WiDS-Barcelona 2023, part del moviment Women in Data Science (WiDS) Worldwide d'Standford!

Després de l’èxit de WiDS-Barcelona 2021 i WiDS-Barcelona 2022, ja tenim aquí la 3a edició del WiDS-Barcelona.

Quan? 20 d’abril de 2023 de 9:30 a 14:00 hores seguit de dinar de networking
On? Sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB-UPC
Format? Presencial

Acte gratuït que requereix inscripció prèvia

WiDS-Barcelona 2023 té el propòsit d’inspirar i educar sobre les noves tecnologies digitals com a eines per millorar la qualitat de vida i la igualtat social, i alhora promoure la diversitat i la participació de la dona en les disciplines científiques i tecnològiques.

Comptarem amb dones referents en les àrees d'innovació, ciència de dades, intel·ligència artificial i ciberseguretat.
Consulta el programa i els detalls a: https://websk.upc.edu/wids-barcelona2023/

A més de la ja tradicional taula de #lideratgeFemení que analitza la situació a l’ecosistema de ciència de les dades de Catalunya, tant en el sector privat com en el públic, en el món del negocis i de la recerca, comptarem amb una taula rodona amb dones expertes en l’àmbit de la #ciberseguretat. Parlarem de la tecnologia i les dades, i de les mesures a prendre per prevenir els ciberatacs, tant a nivell personal com d’organització. Un planter de ponents de luxe que mereix tot l'interès, i a les que ja d'antuvi agraïm la participació: Monica Espinosa Garces , Laia Pages , Encarna Pau , Meritxell Pineda Teixidó , Clara Lapiedra , Lídia Montero , Nataly Buslón, PhD , Merce Crosas , Jennifer Woodard (tbc).

L'acte acabarà amb un dinar de #networking amb les ponents al que et podràs apuntar des de la mateixa pàgina web.

WiDS-Barcelona 2023 és un esdeveniment independent organitzat per les ambaixadores de WiDS a Barcelona Karina Gibert (IDEAI-UPC, COEINF) i Nuria Castell (FIB, COEINF), esdeveniment validat per la Stanford University en el marc de la iniciativa Women in Data Science (WiDS) que celebra la Conferència Mundial a Stanford i múltiples activitats a gairebé 200 ubicacions a tot el món.

L’acte comptarà  amb la participació de la Dra Gral de Societat Digital, Sra Liliana Arroyo Moliner Arroyo, i la Vicerectora de compromís social i igualtat de la UPC, Sra. Fina Antonijuan.

WiDS-Barcelona 2023 compta amb l’inestimable suport de la FIB-UPC en col·laboració amb la comissió de gènere donesCOEINF del Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica de Catalunya (COEINF), Promoció de FIB Alumni i les dones d’IDEAI, el centre de recerca en IDEAI-UPC. Intelligent Data Science and Artificial Intelligence de la UPC.

No t’ho perdis!
Acte dirigit a tota la comunicat científic-tecnològica i empresarial sense distinció de gènere. Les ambaixadores del WiDS-Barcelona 2023 insisteixen en que els assistents homes són especialment benvinguts.