Week of Enginnering Competition - WEC17

Esteu aquí

Viu la setmana de l'enginyeria a la UPC! Arriba la Week of Enginnering Competition, WEC17, del 25 de novembre a l'1 de desembre de 2017.

S'han obert les inscripcions a la Week of Enginnering Competition. Aprofita l'oportunitat per viure una competició europea, posar-te a prova en activitats desenvolupades per empreses reconegudes i per conèixer els creadors d'Startups IT internacionals!

La participació en les activitats de la WEC dóna dret a reconeixement de crèdits per activitats extrauniversitàries.

Trobaràs totes les activitats, inscripcions i més informació a: www.wec.cat

Data límit d'inscripcions: 12 de novembre

Les activitats específiques a la FIB són:

• Workshop de Everis, dilluns 27 de novembre, 15:00-17:30 h, sala de Juntes, edifici B6 planta 1.
  • Workshop de ThoughtWorks, dimecres 29 de novembre, 16:30-19:00 h,  sala de Juntes, edifici B6 planta 1.

Al Campus Nord en general, tindrà lloc:

• Engineering Challenge de Schaeffler
  • WEC Talks. Els ponents seran els creadors de 2 Starups internacionals: EDpuzzle  i Landing.jobs.
  • Cerimònia de cloenda: a la sala d'actes de camins i sala polivalent

Prepara't per a la Week of Engineering Competition 2017!

• Taller de UPC Alumni per preparar el teu CV per poder inscriure't a la WEC 2017.

Data : Dilluns 6 Novembre de 15:00 a 17:00
     Lloc: Aula A3101, Campus Nord.

• Xerrada de Schaeffler. Schaeffler t'introdueix a la Indústria 4.0 per poder anar ben preparat a la WEC 2017 i participar en la Engineering Challenge que organitzen.

Data: Dijous 9 de Novembre de 12:00 a 14:00
     Lloc: Aula H-0.1 de l'ETSEIB, Campus Sud.

Horari provisional: