Webinars UPC Alumni

Esteu aquí

UPC Alumni ha posat en marxa una série de seminaris online, els anomenats "Webinars" que tracten diversos temes d'interès relacionats amb la universitat.

Upc Alumni està realitzant un seguit de seminaris via online en els quals ensenyarà diversos temes d'interès per a estudiants. Ara mateix hi ha preparats 6 seminaris:

LinkedIn: Optimitza el teu networking en temps de confinament

• 29/04/2020 - 12.00 h
  • Identifica com pots millorar el teu perfil, coneix les possibilitats que t’ofereix aquesta xarxa i integra-la en la teva estratègia digital.
  • Incripció

​WEBINAR: La planificació del temps d’estudi i de treball personal

• 04/05/2020 - 16.30 h
  • En aquest taller podràs conèixer com funciona l’aprenentatge.Es facilitaran eines per millorar la planificació del temps, així com consells per controlar l’estrès i l’ansietat que provoquen les situacions d’avaluació.
  • Incripció

WEBINAR: com la indústria està ajudant amb la COVID19

• 05/05/2020 - 18.00 h
  • Escoltareu i podreu interlocutar amb tres professionals implicats en la fabricació de respiradors pels malalts de Coronavirus, amb la col·laboració de l'empresa automovilística SEAT.
  • Inscripció

WEBINAR: Posa a punt el teu currículum

• 06/05/2020 - 12.00 h
  • Reforça la teva marca personal per millorar la visibilitat del teu CV en època de crisi
  • Inscripció

WEBINAR: Supera l’entrevista de treball presencial i en línia

• 11/05/2020 - 16.30 h
  • Informa't sobre el contingut de les entrevistes de treball i les preguntes típiques que sempre t’has de preparar. Millora les teves habilitats per realitzar una entrevista online o telefònica.