Vols ser mentor/a del programa mSchools en el curs 2023-2024?

Esteu aquí

Apunta't al mentoratge mSchools fins al 30 d’octubre i aconsegueix un crèdit universitari.

mSchools és un programa de mentories que té per objectiu incentivar el desenvolupament del pensament computacional de l'alumnat d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius mitjançant plataformes de programació com Scratch i App Inventor.

Es fa una crida a què estudiants universitaris de carreres de l’àmbit TIC a què puguin participar com a mentors. Aquesta comunitat de mentors ajudarà als estudiants participants en mSchools App Education en diferents fases de projectes que requereixen aprendre a programar i es desenvoluparà amb plataformes de programació com el MIT App Inventor o similars.

Aquests projectes poden ser presentats en el concurs mSchools Student Awards que cada any se celebra al mes de juny.poden intervenir en diferents àmbits del projecte i en diferents moments del curs escolar, a petició dels docents.

Què implica el mentoratge?

La dedicació total a aquest programa de voluntariat serà d’unes 30 hores i el reconeixement d’1 crèdit ECTS per als estudiants de grau.

Les tasques a realitzar:

1. Formació (setmana del 20 al 27 de novembre, 2023)
  2. Assessorament a centres (de l'1 de febrer fins al 30 d’abril del 2024)

Com a mentor o mentora TIC podràs resoldre dubtes principalment en les àrees de:

• Viabilitat dels projectes proposats
  • Disseny d’apps
  • Interfícies d'usuari
  • Programació en diferents llenguatges
  • Funcionament d’App Inventor i altres entorns (Kodular, Thunkable, etc.)
  • Bases de dades i d’altres elements

Com participar?

Els/les estudiants que vulguin participar hauran d'omplir el formulari Mentoratge mSchools abans del 30 d'octubre del 2023.

Mentoratge mSchools - Itschool