UPC School: Open Day TIC

Esteu aquí

Dia: dijous, 23 de maig 2019
Hora: 18.15 a 20.30 h
Lloc: Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona)

Primera edició de l'Open Day TIC.
En aquesta jornada es presentarà l'oferta formativa de la UPC School en l'àrea TIC i comptarem amb la presència especial d'Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind, que ens explicarà reptes i èxits de la intel·ligència artificial.

Programa de la jornada:

• 18.30 - 18.35 h – Benvinguda institucional de la UPC School.
  • 18.35 - 19.00 h – Presentació de l'àrea formativa de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la UPC School. Coneixerem els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector i com la nova oferta formativa d'aquest àmbit ha estat dissenyada per cobrir aquestes oportunitats emergents.

Presentació a càrrec de Rosa Paradell, Innovation Business Development Director at i2CAT Foundation, directora de l'Smart Cities Expo World Congress 2013 i docent del màster en Internet of Things de la UPC School.

• 19.00 - 19.45 h – Conferència: "Intel·ligència Artificial: Èxits i Reptes", a càrrec d'Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind.  En aquesta conferència, s'explicarà els èxits dels models que generen imatges, text i àudio, i es descriurà alguns dels reptes científics en IA.

Ponent:

Oriol Vinyals és investigador principal a Google DeepMind, on treballa en Deep Learning i Intel·ligència Artificial. Abans de DeepMind, Oriol va formar part de Google Brain. Oriol té doble titulació en Telecomunicacions i Matemàtiques per la UPC/CFIS (Barcelona), un PhD de la Universitat de Califòrnia i va ser un dels 35 guardonats amb el prestigiós premi 2016 MIT TR35 per a joves innovadors. La seva investigació ha estat difosa diverses vegades al New York Times, Financial Times, WIRED, BBC, etc., i els seus articles han estat citats més de 40.000 vegades. Algunes de les seves contribucions són usades a Google Translate per al reconeixement i producció de la parla. Oriol és l'investigador líder d'AlphaStar, des d'on va crear un programa que va vèncer a un jugador professional en el joc de StarCraft.

• 20.00h - 20.30h – Networking i refrigeri per a tots els assistents.

Aquest acte és obert i gratuït. Cal confirmar assistencia: https://www.talent.upc.edu/cat/agenda/event/2920/open-day-tic