Unite! virtual fair for students 2022

Esteu aquí

Dimecres 9 de novembre, de 16h a 18h, tindrà lloc una nova edició de la fira online "Unite! virtual fair for students".

Vols conèixer les diferents oportunitats i activitats que t'ofereix el projecte d'universitat europea Unite! University en que participa la UPC? Màsters internacionals, cursos d'estiu, cursos de llengua i cultura, assignatures online sobre arquitectura, energia i activitats amb participació d'estudiants.

Assisteix el dimecres 9 de novembre, entre les 16 h i les 18 h a la fira online "Unite! virtual fair for students"; event que tindrà lloc en el portal "Spatial chat", amb diferents "sales" en línia amb informació sobre els diversos temes.

Inscriu-te fins al 7 de novembre.
Els inscrits rebran el 8 de novembre, un enllaç al portal "Spatial Chat" per poder assistir-hi.

No t'ho perdis, vine i descobreix Unite!

Web Unite!