Unite! virtual fair 2023

Esteu aquí

Dimecres 8 de novembre tindrà lloc una nova edició de la fira online "Unite! virtual fair".

L’aliança Unite!, a la qual pertany la UPC juntament amb altres 8 universitats europees, ha organitzat una nova edició de la "Unite! virtual students fair". La trobada tindrà lloc, de manera virtual, el proper 8 de novembre, entre les 14 i les 16 hores.

Vine a conèixer les diferents oportunitats i activitats que t'ofereix l'aliança Unite!:

• Programes conjunts de màster
  • Programes de mobilitat de curta durada, incloent escoles d'hivern i estiu
  • Cursos virtuals d'arquitectura, enginyeria i energia
  • Cursos de llengua i cultura
  • Oportunitats de pràctiques
  • Activitats de participació dels estudiants.

Anima't a explorar les opcions que més t'interessin, hi haurà representants de totes universitats Unite! que faran presentacions i amb els qui podràs interactuar.

El mateix 8 de novembre, entre 16:15h i 17h, hi haurà un match-making event adreçat a tot el PDI interessat en conèixer quines possibilitats hi ha per col·laboracions en ensenyaments híbirids ("blended") o virtuals, i fer networking amb col·legues d'altres universitats de l'aliança Unite!.

Inscriu-te abans del 6 de novembre al formulari online.

Unite! Virtual Fair 2023