Tornen els cursos JEDI! edició gener 2022

Esteu aquí

Del 24 de gener  al 4 de febrer, en format presencial. No et quedis sense la teva plaça i aconsegueix 2 crèdits ECTS!

Cartell Cursos JEDI edició hivern 2022

Com cada final de quadrimestre, l'associació JEDI organitza els cursos JEDI de diversos temes de gran interès i molt demandats en l'actualitat tant per estudiants com per gent fora de l'àmbit universitari.

Els cursos d'aquesta edició seran:

• Machine learning: En aquest curs aprendràs diversos fonaments de la intel·ligència artificial i el machine learning així com els diferents algorismes que hi trobem al món laboral.

• Deep Learning: En aquest curs donaràs les teves primeres passes en el món del deep learning aprenent sobre reconeixement d'imatges, xarxes regeneratives o processament de llenguatge natural.

• Seguretat informàtica: En aquest curs t'ensenyaran les principals fallades de la seguretat informàtica, tipus d'atacs i com evitar-los.

Tots els cursos seran presencials al campus Nord entre els dies 24 de gener i 4 de febrer! Al web de cursos.jediupc.com podràs descobrir el temari dels cursos, l'horari en què es farà, i el mètode d'avaluació i d'aprenentatge que s'utilitzarà.

Si t'interessa algun d'aquests temes i vols aprofundir els teus coneixements, iniciar-te en ells o simplement aprendre, és la teva oportunitat als cursos JEDI!

Atenció: Donada la situació sanitària actual, JEDI es reserva el dret a passar els cursos de presencial en línia segons les restriccions vigents.