Torna la HackEPS2023!

Esteu aquí

7ª edició de la HackEPS, la hackató de les terres de Lleida.

Vols participar a la hackató de les terres de Lleida?

L'associació d'estudiants LleidaHack, de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, ens convida a participar a la 7ª edició de la HackEPS, un esdeveniment de 24 hores ple de reptes, creativitat i aprenentatge!

Els participants han de proposar solucions als 5 reptes proposats per empreses del sector. Aquest reptes són diversos i cobreixen tot tipus de tecnologies i temàtiques (web, apps mòbils, IA machine learning, VR, ciberseguretat, entre molts altres).

Des de l'organització es cobreixen totes les necessitats dels participants, ja siguin els àpats, begudes, snacks i una zona de descans.També hi ha diverses activitats paral·leles durant l'esdeveniment per tal de desconnectar, fomentar l'esperit d'equip i fer més amena l'estància als participants. És un esdeveniment totalment gratuït, i hi haurà molts premis.

No cal tenir grans coneixements de programació per apuntar's-hi, doncs un dels eixos d'una hackató és la motivació per aprendre i millorar dels seus participants.

Les dates són el 25 i 26 de novembre de 2023 a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (Carrer Jaume ll, 69, 25001, Lleida).

Tota la informació i registre a la pàgina web de LleidaHack