Sessió informativa - Nova orientació del MEI

Dia: 24 d'abril

Hora: 12.00 h

Lloc: Sala d'actes Manuel Martí Recober FIB

No us podeu perdre la sessió informativa del 24 d’abril! Us presentarem com estem canviant el Màster en Enginyeria en Informàtica perquè sigui més professional, en una modalitat "Dual"!

Tens dubtes... tens preguntes...

Vols arribar a tenir les mateixes possibilitats que un estudiant europeu amb un màster professional? VINE!

Vols arribar a ser un Enginyer Superior en Informàtica? VINE!

Vols tenir la possibilitat de treballar amb un contracte laboral i superar un màster al mateix temps? VINE!

Vols tenir contactes amb empreses del sector que estan intessades en els nostres estudiants de MEI modalitat empresa? VINE!

Vols un màster professional impartit en castellà/català? VINE!

Vols una formació nova i professional? VINE!

Vols una formació de qualitat? VINE!

Et preguntes si encara estas a temps de fer la sol·licitud d’admissió? SI!, VINE!

Et preguntes si encara que no hagis acabat el grau, però acabes al julio, pots fer la sol·licitud? SI!, VINE!

No t’ho pensis, VINE!, però per si tens dubtes… VINE! :)

T’explicarem la nova orientació del MEI i els esforços que estem fent per a que sigui més professional! Si ets FIBer o si ets una persona a l’ambit TIC et pot interessar.

No t’ho pensis més… t'esperem el 24 d’abril a les 12h a la Sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB (planta baixa, edifici B6)