Sessió informativa de projectes de cooperació AUCOOP, estiu 2023

Esteu aquí

Vine a la xerrada presentació dels projectes d'Aucoop d'aquest estiu 2023 a Sudàfrica

L’AUCOOP és una associació de la UPC que organitza projectes de cooperació arreu del món. Els membres d'AUCOOP són majoritàriament estudiants del Campus Nord, i oberts a ampliar amb nous estudiants, inclús d'altres escoles i facultats, per tal de poder desenvolupar projectes transdisciplinaris.

El proper dimecres 18 d'octubre, a les 12h,  a l'aula C6-E106 del Campus Nord, l’AUCOOP farà una presentació dels projectes que han desenvolupat aquest estiu 2023.

L'associació Aucoop amb el suport del Centre de Cooperació pel Desenvolupament (CCD) de la UPC van treballar en un projecte a Sudàfrica amb el suport del Capítol Català de la Societat Internet (ISOC.CAT(link is external)) amb el finançament del programa "Beyond the Net" de ISOC Foundation(link is external).

Anima’t a venir a la presentació per escoltar tota la informació i fer preguntes o propostes.