Sessió informativa de projectes de cooperació AUCOOP

Esteu aquí

T'agradaria fer un projecte d'enginyeria en col·laboració amb una organització internacional a l'Àfrica durant el febrer o l'estiu?

L’AUCOOP és una associació de la UPC que organitza projectes de cooperació arreu del món. Els membres d'AUCOOP són majoritàriament estudiants del Campus Nord, i oberts a ampliar amb nous estudiants, inclús d'altres escoles i facultats, per tal de poder desenvolupar projectes transdisciplinaris.

L’AUCOOP farà una presentació dels projectes que estan preparant dimecres 14 de desembre, a la sala C5116, a les 12 h.

Anima’t a anar a la presentació per escoltar tota la informació i fer preguntes o propostes.  T'explicaran també que gràcies a ajuts del Centre de Cooperació al Desenvolupament CCD-UPC es poden finançar els desplaçaments als països d'implementació.